duminică, 14 iunie 2009




Park nici n-as avea bac-ul anul asta, impresia asta o las! :))) de knd a venit bebe acasa, numai in plimbari o tinem ;))! de exemplu,ieri am plecat la el la tara...a fost asa frumos! ;;)...am stat pana seara, pana in momentul knd mi-am amintit brusc k trebuia sa merg q fetele in club :d..dar n-am mai fost in club, am fost q fetele la un suc, apoi la mec, am ajuns prin "on time" ;)) iar apoi...am plecat q ele la o tura prin trivale...am ajuns acasa intr-un final, si asta numai pt a ma skimba, k plecam din nou la plimbare,de data asta q bebe si q prietenii lui...am adormit si noi in jur de ora 3...iar astazi,k si ieri...ne-am trezit la 12 jumate! mda...km asta fac eu q o saptamana inainte de bac :))) am incercat adineauri sa invat la romana, dar i-a venit lui bebe ideea de a pleca la mine la tara, impreuna q ai mei...si uite unde ma aflu eu aqm : la tara, fara carti si caiete, din nou q gandul la distractii! :> :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu