miercuri, 3 iunie 2009

Vine BAC-ul !

Vine BAC-ul! :(((
mai sunt 2 saptamani jumate, iar eu stau sa ma gandesc q groaza la kte mai am de invatat :-< .
azi am stat acasa, nici nu m-am dus la scoala...am stat sa fac variante la geogra,makr la aia sa iau nota mare :d...desi la simularea am avut cea mai mare nota, si anume, 9.30 \:d/, nu stiu qm va fii la bac ! de romana nu mai vorbesc, k nici nu m-am apucat de invatat..:)))) =))) rad, eu rad..dar nu e rasul meu :-s...park vad k o sa "ploua" q note de 4 si de 5 :(( ...si atat de mult o regretam pe d-na Vlad, profa de romana pe care am avut-o dintr-a 5-a pana intr-a 10-a...multe lucruri ne-a invatat,pakt k a iesit la pensie! : dak ne era in continuare profa, aqm nu mai era nimeni stresat...pana si copii buni din clasa asta au ajuns sa se roage sa ia la romana makr de trecere! :-s...off!!! si-mi vine sa zic ceva de profa asta pe care o avem aqm,dak se poate numii"profa"...k degeaba am avut-o tot anul,k a stiut doar sa ne dicteze din carte! :-<
mi s-a luat de toti profii care nu merita sa predea, sa fie in invatamant...off! dar mai e un pic...termin \:d/si...sper sa fie bine! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu