miercuri, 3 iunie 2009


Hmm...gemenele mele preferate: Nikole si Alexandra! :) suntem bune prietene, ne cunoastem de la concursuri, dar legatura am pastrat-o mai mult prin iubitii nostrii, care sunt colegi de facultate ;)) sunt 2 fete dragutze si finute...ce canta tare bine la vioara! au avut un recital la noi, in Pitesti, aqm 1 saptamana...si, ca sa fie treaba-treaba, m-au invitat pe 29 si 30 mai si la balul absolventilor al liceului "G.Enescu", care s-a tinut la Ateneu :). Bineinteles ca am fost, ba chiar l-am luat si pe Dragos dupa mine..asta dupa ce am trecut pe la Conservator...si stateam sa ma feresc, ca nu cumva sa ma vada d-l Ratiu( pt cine nu stie, este proful q care fac eu meditatie la vioara, si este profesor in conservator, ba chiar sef de catedra la sectiunea vioara).Asa...am trecut pe la conservator, k avea Dragos muzik de camera...:...noroc k are o profa tare de treaba,k la cate repetitii fac...sa mai fi fost si una nebuna, innebunea de tot bebicu`meu! :))) apoi m-am dus si m-am intalnit q cele 2 fete( alexandra si nikole)...tin sa spun k spectacolul a fost minunat! :) acolo...da, intr-adevar, la G.Enescu se face muzik! sunt copii muncitori si buni!...he,he..iar la anu`vom fii colegi! bine,nu toti dau la Conservator,pentru k unii sunt atat de buni, inkt fac conservatorul in strainatate! mda...dar aici nu se mai tine cont de faptul k majoritatea au inceput studiul viorii la numai 5 ani...in fine, sper ca eu si fetele sa fim colege la anu`, desi ele intentioneaza sa urmeze facultatea la Boston!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu